Follow 3L Live-Love-Laugh

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Μουσική βγαλμένη απο την Καρδιά!


"Τα χέρια μου ήταν δυνατά,αλλα τα γόνατά μου αδύναμα ,  
  για να σταθώ στην αγκαλία σου,χωρίς να πέσω στα πόδια σου,
 Αλλα υπάρχει μια πλευρά σε σένα που δεν θα μάθω ποτέ, ποτέ,
 Ολα αυτά που έλεγες που δεν ήταν ποτέ αλήθεια ,
 και στα παιχνίδια που έπαιζες και πάντα νικούσες, πάντα,
 ΑΛΛΑ βάζω φωτιά στην βροχή, βλέπωντας την να χύνεται καθώς
 αγγίζω το προσωπό σου..
 Οταν ξάπλωσα μαζί σου , μπορούσα να μείνω εκεί να κλείσω τα μάτια μου 
να σε νιώθω εδώ για πάντα ,εγώ και εσύ μαζί, τίποτα δεν είναι καλύτερο."


Λόγια βγαλμένα απο την καρδιά ,λόγια που πονάνε,λόγια που για να τα πείς θέλει δύναμη, εγώ μετα απο αυτή την ερμηνεία μόνο ένα μπορώ  και θέλω να κάνω .Κάτι που  μετά απο αυτό έπονται πολλά ,ή το απόλυτο τίποτα.Aντίθετα μεταξύ τους αλλα μόνο αυτές οι 2 καταλήξεις υπάρχουν . Set fire to the rain .


Η μεγαλύτερη δύναμη είναι εδώ, γιατί αγάπη είναι να είσαι ευτυχισμένη-ος όταν αυτός   που αγαπάς ,αυτός που ερωτεύτηκες είναι. Κάποιες φορές όμως
η ευτυχία δεν βρίσκεται πάντα κοντά σου ,αλλά κάπου αλλού. Δικαίωμα του να το ζήσει , δικαίωμα σου να το πολεμήσεις, πότε όμως μπλέκοντας αυτα τα δύο.Δύσκολο.Εφικτο;Δεν ξέρω..


                                                Απλά κάποιες σκέψεις μου ακούγωντας αυτά
                                                τα  υπέροχα τραγούδια. 


                                                                      Enjoy !3L x


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...