Follow 3L Live-Love-Laugh

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

XAMOΓΕΛΩ

XAMOΓΕΛΩ

"Μου είναι αδιάφορο, αν οι υπόλοιποι δεν έχουν κέφια! Κακό του κεφαλιού τους!
Εμένα, το δικό μου κεφάλι άλλα προστάζει..
Όχι στις αρνητικές σκέψεις, όχι στις παλαβές μεμψιμοιρίες...

Το χαμόγελο είναι το συντηρητικό μου! Είναι το γιατρικό μου..
Με κάνει και αυθυποβάλλομαι για καλύτερες αντοχές!
Το χαμόγελο με απογειώνει!Με το που σκάω ένα,
σκάνει και οι άλλοι γύρω μου και το σκηνικό αλλάζει!
Το χαμόγελο είναι νάζι! Όχι στους μουρτζούφκηδες και στις απαισιοδοξίες.
Η δική μου φόρμουλα έχει άλλες φιλοδοξίες..
Το χαμόγελο έχει χάζι !Το διατηρώ όσο πάει και με χαλαρώνει όσο κρατά..
Tο χαμόγελο δεν με χαλά! Με χαλάνε τα μουτρωμένα πρόσωπα, όσοι μιλούν απρόσωπα και όλα τα πλην και τα μαύρα στις κουβέντες του περίγυρού μου. 
Το χαμόγελο είναι του γούστου μου! Έχει μια απίστευτη θετικότητα ,μια εκτυφλωτική μοναδικότητα και δεν κοστίζει τίποτα!
Το χαμόγελο είναι το φετίχ μου! Με βλέπω και χαίρομαι και μαζί μου παρασέρνω κι άλλους!"













        Εσυ τι άλλο θες ,για να σε πείσω να χαμογελάς ;


(Εμπνευσή-πηγή :μια υπέροχη μαμά αγαπημένης φίλης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...