Follow 3L Live-Love-Laugh

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Μan of the Year - Κύπρος : Η Star Παράλειψη



Μan of the year 
Tα  βραβεία που διοργανώθηκαν στην Κύπρο απο το περιοδικό ΜΑΝ των Ειδικών Εκδόσεων με παρουσιαστές τον μουσικό παραγωγό Τάσο Τρύφωνος και την παρουσιάστρια-στιχουργό και μουσικό παραγωγό Ναταλία Γερμανού. Βραβεύτηκαν οι πιο επιτυχημένοι  άντρες ο καθένας στον τομέα του,Ηθοποιός,Επιστήμονας,Αθλητής, Δημοσιογράφος κ.α. Δόδηκε και ένα ξεχωριστό βραβείο στον Σάκη Ρουβά ως ο "'Ελληνας της χρονιάς" για την πολύτιμη προσφορά του στο Σύλλογο Ελπίδα. Μίλησε με πολύ όμορφα λόγια που άγγιξαν τον καθένα ξεχωριστά, ήτανε φανερά συγκινιμένος όταν μιλούσε για αυτά τα παιδάκια που είναι ήρωες."Εγώ δεν προσφέρω τίποτα σε αυτά τα παιδιά, αντίθετα αυτόι μου δίνουν και μου μαθαίνουν πολλά. Θα προτιμούσα να μήν είμαι εδώ σήμερα και να μην λαμβάνω αυτό το βραβείο "Θέλωντας να πεί πως μακάρι να μην υπήρχε ούτε ένα άρρωστο παιδάκι .
Τραγούδησαν οι :Έλλη Κοκκίνου , Ελένη Φουρέιρα και οι Otherview. Μία Όμορφη βραδία που κύλησε ομαλά και μεταδιδόταν live απο τον τηλεοπτικό σταθμό Μega Kύπρου.
    Με αφορμή αυτό όμως θέλω να εκφράσω την δυσαρέσκια μου για κάτι που είδα. Παρακολούθησα ένα ρεπορτάζ στο Star που μιλούσε για τα βραβεία με καθαρή ειρωνία για τους 'Ελληνες  καλλιτέχνες που τρέχουν στην Κύπρο όπου "ακόμη ο παράς ρέει άφθονος " η ακριβής φράση που χρησιμοποιήθηκε . Πως  η Κύπρος ακόμη διοργανώνει τέτοιες εκδηλώσεις ενώ τα πράγματα είναι τόσο δύσκολα.'Ολα αυτά με φανερά ειρωνική διάθεση.Το ξέρω πως έχουμε ελευθερία λόγου, οι δημοσιογράφοι κάνουν τα ρεπορτάζ τους, η σωστή δημοσιογραφία όμως έτσι όπως εγώ την έχω μάθει και θέλω να την υπηρετώ, είναι τα ολοκληρωμένα ρεπορτάζ που λένε και τις δύο απόψεις και δεν αφήνουν λεπτομέρειες πίσω για να έχουν ένα πιο πικάντικο και εντυπωσιακό ρεπορτάζ. Η λεπτομέρεια που άφησαν στο ρεπορτάζ του Σταρ είναί ότι όλα τα έσοδα απο αυτή την εκδήλωση θα πάνε για συσσίτιο και βοήθεια στα ελληνικά σχολέια. Μετα το τέλος της εκδήλωσης έγινε φιλανθρωπικό παζάρι για τον ίδιο λόγο. Αυτή η λεπτομέρεια ίσως "ξεχάστηκε" καλό θα ήταν όμως να την αναφέρουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...