Follow 3L Live-Love-Laugh

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Aγάπησα

                                                         Master Chef Junior
Πρεμιέρα έκανε το Master Chef Junior στην συχνότητα του Μega , με μεγάλη αποδοχή απο το κοινό και ποσοστά τηλεθέασης 36,3%.Εγώ προσωπικά το αγάπησα,υπέροχες φατσούλες,γεμάτες αισιοδοξία ,να μιλάνε για τα ονειρά τους ,να προσπαθούν για αυτά και να δέχονται την αποτυχία τόσο ώριμα που ο οποιοσδήποτε ενήλικας θα το ζήλευε.Θα μου πείς όλη η ζωή μπροστά τους είναι ,αλλα δύσκολο την ώρα που σταματάς το όνειρο σε ένα παιδάκι να το δεκτεί τόσο ώριμα ,και να λέει εγώ νιώθω περήφανος και τυχερός που έφτασα μέχρι εδώ και αντίστοιχα το άλλο παιδάκι να λέει ήμουν συγκρατημένος στην χαρά μου που πέρασα ,επειδή δεν περάσανε οι φίλοι μου. Κάποιος μεγάλωσε σωστά αυτά τα παιδάκια και αυτό φάνηκε! Οτι καλύτερο έχω δώ μέχρι τώρα εγώ στην πραγματικότητα της ελληνικής τηλεόρασης και το να περιμένεις με ανυπομονησία το επόμενο επεισόδιο και να πίανεις τον εαυτό σου να χαμογελά σε όλη την διάρκεια του επεισοδίου,ακόμα και να βουρκώνει κάτι σημαίνει.Με μια Μαρία Μπεκατώρου στα καλύτερα της,απίστευτα άμεση και γλυκιά,και τους κριτές Λευτέρη Λαζάρου, Δημήτρη Σκαρμούτσο και Γιάννη Λουκάκο να φέρονται τρυφερά στα παιδάκια.
Μιλάω  σαν μια απλή τηλεθεάτρια βέβαια! Δεν μπορώ να κρύψω τις αδυναμίες μου όμως!








                                       
                                                                                                                                      Enjoy! 3L x

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...