Follow 3L Live-Love-Laugh

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Λίγες μέρες έμειναν!Πολύ λίγες!

Θα επαναλάβω κάποια λόγια μου απο προηγούμενο άρθρο μου.Λίγες μέρες έμειναν για την αλλαγή του χρόνου,και επιβάλλεται να της ζήσεις έντονα!
Γι αυτό, εγώ για ακόμη μία φορα θα προσπαθήσω να σκεφτώ αισιόδοξα, θα γράψω τους στόχους μου και τις ευχές μου σε μια κόλλα χαρτί,θα την διαβάσω και θα την ρίξω στο τζάκι.Αυτό κάνε και εσύ.Πιάνει!!Φτάνει να ξέρεις τι θές, και να το πιστέψεις. Μην ξεχνάμε όμως πως ο Δεκέμβρης είναι και ο τελευταίος μήνας του χρόνου .Ζήσε έντονα,κάνε οτι πραγματικά θες,με την αλλαγή του χρόνου θα διαγραφεί,αμα θες,και θα λές πέρσυ ,σιγα περσινά ξινα σταφύλια. Αντίθετα όμως αν δεν θες να τον ξεχάσεις μπορείς να πείς..."Αχ..ο Δεκέμβρης,τι ομορφα..."
'Ακου αυτό και κάνει ότι σκέφτηκες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...